Inkomstförfrågan
Vansbro kommun

Denna sida är lämpligast för utskrift. Det gör du via den blå, runda, knappen nederst som har en skrivarsymbol.

Blankett inkomstförfrågan för utskrift

Blanketten ska kompletteras med dina inkomstuppgifter som bilagor.
Observera att om du är gift ska samma inkomstuppgifter även lämnas för maka / make / registrerad partner.

Det här ska du skicka med, helst kopior:

  • Hela inkomstdeklarationens fyra olika sidor. Var noga med att få med alla fyra.
  • Aktuella pensionsutbetalningsbesked från privat- och tjänstepensionsbolag, till exempel AMF, KPA, i förekommande fall.
  • Aktuella pensionsutbetalningsbesked rörande utländsk pension, i förekommande fall.
  • NE-deklarationen, i förekommande fall.
  • Hyresavi, om du hyr din bostad.
  • Bankens sammanställning över bostadslån, om du köpt ditt boende och har lån kvar som du betalar ränta på.
  • Uppgift om inkomst vid uthyrning av bostad/fastighet, i förekommande fall.
  • Uppgift om löneutbetalning, i förekommande fall.
  • Övrig inkomst som du skattar för och som inte finns med ovan.

Var noga med att få med alla uppgifter/bilagor.

Skicka in blankett och handlingar till:
Kommunstyrelsen
Avgiftshandläggare
Norra Allégatan 30
786 31 Vansbro

Om du har frågor, mejla till avgiftshandlaggare@vansbro.se eller ring 0281-751 56.

Om personuppgifter, och mer om avgifter, kan du läsa mer om på sidan
Avgifter för insatser enligt SoL och HSL - Vansbro kommun Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Senast uppdaterad: 28 mars 2024